نوشته شده توسط : ismaeil sahab

 

آرایش مناسب ، آرایشی است که در اثر گرما و رطوبت به هم نریزد

 

بابی براون آرایشگر معروف در زمینه تثبیت آرایش صورت در گرما و رطوبت زیاد برخی و در مجالس،توصیه هایی برای شما دارد. او میگوید آرایشی که تثبیت نمیشود تاثیر نامطلوبی بر آرایش صورت و زیبایی چهرۀ شما می گذارد. در این شرایط، گویی آرایش بر صورت سنگینی می‌کند و گاهی همۀ نقوش آرایشی روی صورت در میانۀ روز آب می شوند و پایین می ریزند. اهمیت ندادن به بهم ریختگی آرایش کار پسندیده ای نیست ؛ برای رفتن به سر کار یا شرکت در مراسمی خاص مثل جشن ازدواج، داشتن ظاهری آراسته و آرایشی مناسب و حفظ آن ضروری است. برای حفظ طراوت صورت آرایش شده در هوای خیلی گرم، می‌توانید ضمن استفاده از لوازم آرایش ضدآب و ضد گرما از نکات و راهنمایی هایی که در ذیل بدانها اشاره شده است نیز استفاده کنید.

 

 https://elanza.com/mag/best-brand-lip-pencil/

در مورد آرایش صورت

 

Sunless tanner کرم ضد آفتابی است که من از آن خیلی راضی هستم چون با اطمینان همۀ صورت را می پوشاند و محافظ بسیار خوبی در برابر آفتاب داغ تابستان است. این کرم را یکبار در هفته روی پوست صورت خود که بی آرایش و پاک شده با شیرپاک کن است، بمالید.برای آنکه خطوط مرزی روی صورتتان به جای نماند، باید کرم را تا کنار گوشها و روی گردن نیز بزنید. میان سه رنگ روشن، متوسط و تیرۀ این کرم، رنگی را انتخاب کنید که با پوستتان هماهنگ است. به عنوان مثال، اگر معمولا" از کرم برنز تیره استفاده می کنید، رنگ تیرۀ این محصول را انتخاب کنید.

 

 

کرم مرطوب کنندۀ رنگی

 

از کرمهایی که کمترین رنگ را دارند استفاده کنید. کرمهای مرطوب کننده با رنگهای روشن بهترین انتخاب برای پوشش صورت است. از کرمی استفاده کنید که SPF ( فاکتور محافظت در برابر آفتاب) آن از 15 به بالا باشد و رنگ کرم مرطوب کننده را نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان انتخاب کنید. یکی از کرم های مرطوب کننده مناسب که حاوی مواد ضد آفتاب نیز هست.

 

 

کرم پودر خشک

 

این کرم برای پوست های ناصافی که نیاز به پوشاننده های سنگین تری دارند مناسب است. کرم پودر خشک برای تابستان که معمولا" پوست کمی چرب تر می شود، مناسب است. در بسیاری از مواقع این کرم پودر بر کرم پودر چرب و مایع ارجحیت دارد - حمل این کرم پور راحت است چون نمی ریزد و شما می توانید آن را در کیف آرایش، همراه خوتان داشته باشید__ همچنین در ساخت این کرم پودر، از مواد مات و بدون جلایی استفاده شده است که چربی مازاد پوست را جذب می کند. بروشور این کرم را بخوانید و مطمئن شوید کرم تابستانی آن سیلیکا داشته باشد. سیلیکا مادۀ معدنی است که چربی پوست را جذب می کند.

 

 

پنکک مات

 

پنکک مات برای تابستان بسیار مناسب است چون برق ناشی از چربی پوست را می گیرد. از این پنکک می توانید فقط روی نقاط چرب پوست استفاده کنید مثل پیشانی، بینی و چانه.

 

 

کاغذ خشک کن

 

این کاغذهای خشک کن یکبار مصرف هستند و چربی های اضافی روی پوست را بر می دارند. شما می توانید هر چند بار که نیاز پیدا کردید از این کاغذها استفاده کنید چون ضرری برای پوست ندارند.

 

 

 

در مورد چشمها، گونه ها و لب ها

 

استفاده از پنکک، به عنوان آستر آرایش چشم

 

قبل از آرایش چشم، روی پلکهای خود پودر پنکک بزنید تا آرایش روی آن تثبیت شود. با این کار چربی پوست گرفته می شود و پوست آماده می شود تا سایه روی آن زده شود. سعی کنید به جای سایه های کرمی از سایه های پودری استفاده کنید؛ چون سایه های کرمی معمولا" حاوی کرم های نرم کننده هستند و دوام زیادی ندارند.

 

 

خط چشم های ژله ای و مایع
پیشنهاد ویژه
فروشگاه تخصصی لوازم زناشوییارسال فوری و محرمانه انواع کاندومماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهماسک های سلامت با رویه ی قابل شستشولباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهکلی ست جدید بچه گانه زیر 50هزارتومان!

 

این خط چشم ها ضدآب هستند و روی پوست پخش نمی شوند. می توان گفت مثل چسب روی پوست می چسبند و به ویژه برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند. در هوای مرطوب و گرم، این نوع خط چشم جایگزین بسیار مناسبی برای مداد چشم است که معمولا" چرب است و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش می شود.

 

 

رژ گونه

 

اگر پوست خیلی چربی دارید، از رژ گونۀ خشک استفاده کنید و اگر پوست خشک یا معمولی دارید، از رژگونۀ پودری استفاده کنید. از رژگونه های کرمی، که حاوی کرم نرم کننده هستند و در گرمای هوا سرازیر و پخش می شوند استفاده نکنید.

 

 

خط لب

 

هر رژ لبی با هر ویژگی و مارکی در صورتی روی لب پایدار خواهد ماند که قبل از آن روی لبها، خط لب کشیده شود. خط لب مرزی را روی لب مشخص می کند که رنگ رژلب از آن بیرون نمی زند و پخش و پاک نمی شود. سعی کنید از خط لب همرنگ با رنگ طبیعی لبهایتان استفاده کنید. حتما" خط لب را قبل از رژ لب بزنید به این ترتیب که خطی دور لبها بکشید و سپس روی لبها را نیز کمی خط لب بکشید و بعد رژ لب یا برق لب بزنید.

 

 

از رنگهای تابستانی استفاده کنید

 

برای آرایش چشمها از سایه هایی که رنگ های تابستانی را تداعی می کنند استفاده کنید، مثل سبز نعنایی، آبی آسمانی یا صورتی روشن. از همان سایه ای که روی پلکها زده اید یک لایه از ریشه تا نوک مژه ها بزنید و بعد دو لایه ریمل روی آن بزنید.

 

روی پوستتان را با پودر براق و درخشان با تن شامپانی یا برنز، های لایت زیبایی بزنید. روی گونه ها را نیز از همین رنگ رژ گونه بزنید تا رنگ پوست شما یکنواخت و هماهنگ گردد.

 

استفاده از برق لب های که رنگ سرد دارند مثل برق لب صورتی، هلویی یا قرمز-صورتی درخشش و زیبایی رژ لب را روی لبها، دوچندان می کند. همچنین می توانید با استفاده از یک سوآب کمی رنگ روغنی شفاف روی رژ لب خود بزنید .اثر این رنگ های روغنی روی لب مثل اثر برق لب است.

 

روش صحیح کشیدن ابرو با مداد
داشتن ابروهای زیبا تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد ، به طوری که با داشتن چهره زیبا اگر ابروهای توخالی و یا نامرتبی داشته باشید ، زیبایی خاصی به صورت خود ببخشید.

بسیاری از خانمها وقت کافی برای رفتن مداوم به آرایشگاه ندارند و یا نمی خواهند که هزینه زیادی برای مدل دادن به ابروان خود صرف کنند . بهترین کار استفاده از روش های آسان ولی کاربردی طراحی ابرو در خانه است. در این بخش از دنیای مد نمناک روش صحیح طراحی و کشیدن ابرو را به شما آموزش خواهیم داد.

داشتن ابرو طبیعی و پر در کنار زیبایی باعث جوانتر نشان دادن چهره می شود . اگر به طور طبیعی ، ابروهای شما ضخیم و پرپشت نیست یا هنگام برداشتن و مرتب کردن ابرو اشتباه کرده اید و آنها را بیش از حد باریک کرده اید، با رعایت چند نکته ظریف می توانید ابروهای دلخواه خود را داشته باشید. روشهای مختلفی از قبیل کشیدن ابرو با مداد ، سایه و ... برای داشتن ابرو هایی پرپشت، پهن و زیبا وجود دارد.

https://elanza.com/mag/shampoos-without-iranian-foreign-sulfate/

مداد ابرو کشیدن

آموزش کشیدن ابرو با مداد
مدل ابرو تاثیر بسیاری بر چهره و کاهش یا افزایش سن دارد .مثلا قوس ابرو صحیح می تواند سن شکا را کمتر نشان دهد و فاصله ی بین دو ابرو ، ترکیب صورت شما را به طور کل عوض می کند.

قبل از هرچیز باید محصول آرایش ابرو که مورد نیاز است را انتخاب کنید، سپس نوبت به انتخاب رنگ می رسد. این مرحله شاید سخت تر باشد، پیدا کردن رنگی بتواند ابروهای شما را بسیار طبیعی نشان دهد شاید کمی دشوار باشد.

رنگ متناسب با رنگ ابروهای خود راانتخاب کنید . قانونی که برای بسیاری از افراد کارساز بوده است انتخاب رنگ یک درجه از روشن تر از رنگ موها می باشد. اگر رنگ مو قهوه ای سوخته است برای ابروها یک درجه از آن روشن تر را انتخاب کنید و اگر موهای بلوند دارید یک درجه تیره تر از موهایتان را در نظر بگیرید که بتواند روی ابرو خودش را بهتر نشان دهد.

در غیر اینصورت از تستر رنگ ابرو بر روی یکی از ابروهای خود امتحان کنید . از خودتان عکس بگیرید و با توجه عکس ، انتخاب کنید که کدام رنگ را می خواهید. پس از انتخاب محصول حالا دست به کار شوید.

مرحله اول :شانه زدن ابروها به سمت بالا

ابروهای خود را توسط شانه ابرو، رو به بالا شانه بزنید. این کار باعث نمایان شدن جاهای خالی در ابرو می شود و شما متوجه می شوید فضاهی کم مو در ابروهایتان کجا قرار دارد که باید آن را پر کنید. در صورت بلند بودن ابروها ، از قیچی برای مرتب کردن استفاده کنید.

شانه زدن ابروها

مرحله دوم :پر کردن ابروها

با توجه به حالت طبیعی ابروها، با محصول ابرویی خریداری شده ، داخل ابروهای خود را پر کنید . آرام کشیدن روی ابرو باعث طبیعی تر شدن ابرو می شود و هم خیلی پررنگ نشود.

البته در ابتدا میتوانید قبل از شروع کار ، شکل کلی ابرو را با مداد ابرو بکشید. خط بالا را با فاصله کمی از تاج ابرو کشیده و خط پایین ابرو را نیز با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا شکل طبیعی تری در ابروهای شما ایجاد کند.

مرحله سوم :مرتب کردن خطوط

برای محو کردن خط های کشیده شده در ابرو از یک قلم موی کوچک یا یک پد آرایشی برای کم کردن اثر خطوط استفاده کنید.

مرحله چهارم :شانه زدن و اصلاح کار انجام شده

پس از پر کردن داخل ابروها متوجه ایرادهای احتمالی کار خود خواهید شد. برای بار آخر ابروها را رو به بالا شانه بزنید تا اگر فضای خالی باز هم باقی مانده است را پر کنید.

سپس ابروها را به حالت اول بازگردانید، برای دیدن درستی کار خود ، چند قدم از آینه فاصله بگیرید تا اگر ایرادی داشته باشد را مشاهده کنید. نیازی نیست که ابروها دقیقا شبیه هم باشند ، فقط باید به اندازه کافی شبیه به هم کشیده شوند.

https://elanza.com/mag/cheek-makeup-training/

پر کردن ابرو با مداد

مرحله پنجم :

در مرحله آخر کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا با پنهان کردن مو های ریز احتمالی که خطوط ابرو را نامنظم نشان می دهند ، ابرویی جذاب و مرتب داشته باشید.

نکات مهم در کشیدن ابرو
ابروهای خود را بیش از حد زاویه دار نکنید، چرا که حالتی نازیبا و غیر طبیعی در ابرو به وجود می آید.
حتماً از یک مداد ابروی استاندارد و با کیفیت برای این کار استفاده کنید.
پس از انجام آرایش ابرو با مداد اگر متوجه نقاط خالی در ابرو شدید با استفاده از براش کوچک می توانید مقداری سایه ابروی ملایم را در بین مو های ابرو پخش کنید.
سعی نکنید که ابروهایتان را بیش از حد زاویه دار کنید، با این کار ابرو ها حالتی نازیبا و غیر طبیعی به خود می گیرند.
در مرحله آخر آرایش ابرو برای زیبا تر به نظر رسیدن ابرو ها با یک مداد یا سایه چشم سفید رنگ زیر ابرو ها را حالت دهید.

 

منیع:

https://www.beytoote.com/attire/face-attire/pat-array-face.html



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

داشتن ابروهای متناسب و متعادل نقش زیادی در زیبایی چهره دارد زیرا ابرو و حالت ابرو تکمیل کننده ی زیبایی و هماهنگی صورت می باشند. بسیار پیش آمده که به سالن های زیبایی رفته اید ولی بعد از آرایش ابروهایتان رضایت نداشته اید.

https://elanza.com/mag/sewing-cosmetic-bags/

قصد نداریم در مورد مهارت آرایشگر شما صحبت کنیم ولی تشخیص فرم مناسب ابرو برای فرم صورتتان بسیار مهم است. در این مطلب از نمناک ابتدا شما را با فرم صورتتان آشنا کرده و به شما می گوییم ابروی متناسب با فرم صورت شما کدام است.

مدل ابرو

انواع فرم صورت:
شش فرم اصلی برای صورت وجود دارد:

فرم صورت دایره
فرم صورت مربع
فرم صورت مثلثی
فرم صورت قلب
فرم صورت بیضی
فرم صورت مستطیل
انواع فرم صورت

چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهیم؟
فرم صورت شما دایره است اگر ...
فرم صورت شما دایره است اگر طول و عرض صورت شما تقریباً برابربوده ودارای یک فک و چانه گرد هستید. هیچ زاویه یا لبه اصلی در این نوع چهره ها دیده نمی شود و استخوان گونه این افراد برجسته نیست. اگر عرض گونه شما پهن ترین قسمت از صورت شماست، احتمالا شکل صورت دایره دارید.

فرم صورت شما مربع است اگر ...
فرم صورت شما مربع است اگر پیشانی، گونه ها و فک عرض تقریبا برابری دارید. افراد دارای صورت مربع شکل دارای فک، کاملا زاویه دار هستند. صورت با فرم مربع، نسبت به فرم صورت دایره دارای انحنای کمتر است و این افراد فک پهن تر و برجسته تری هستند.

https://elanza.com/mag/hair-mask-cream/

فرم صورت مربع

فرم صورت شما مثلثی است اگر ...
فرم صورت شما مثلثی است اگردارای پیشانی باریک و چانه کوچک و تیز هستند. در فرم صورت مثلثی، گونه ها عریض ترین قسمت صورت است، این افراد مانند افراد دارای فرم صورت قلبی پیشانی بلند و پهنی ندارند.

فرم صورت شما قلبی است اگر ...
فرم صورت شما قلبی است اگر دارای پیشانی بلند و پهن و چانه تیزی هستید. صورت های قلبی تا حد زیادی شبیه فرم صورت دایره هستند ولی چهره های قلب شکل، پیشانی پهن تری دارند.

فرم صورت قلبی

فرم صورت شما مستطیل است اگر ...
فرم صورت شما مستطیل است اگر طول صورت شما به طرز محسوسی از عرض آن بلندتر است و دارای پیشانی بلندی هستید. یک صورت مستطیل را می توان از روی فرم فک مربعی تشخیص داد.

فرم صورت شما بیضی است اگر ...
فرم صورت شما بیضی است اگر طول صورت شما از عرض آن بیشتر است. بخش پایینی صورت افرادی که فرم صورت بیضی دارند، نسبت به بخش بالایی بلندتر است. این افراد دارای پیشانی پهن و فک گرد هستند.

فرم صورت بیضی

ابروی مناسب فرم های مختلف صورت
مدل ابرو با فرم صورت بایستی هماهنگی و تناسب داشته باشد. اکنون که دریافتید، صورت شما چه فرمی دارد، در ادامه ی این قسمت از دنیای مد نمناک به شما می گوییم ابروی مناسب فرم صورت شما کدام است.

ابروی مناسب صورت های گرد یا دایره
به خانم هایی که صورت گرد دارند توصیه می کنیم هیچ زمان ابروهایشان را به صورت هلال آرایش نکنند و از این گردی صورتشان استفاده کرده و ابروی هشتی و یا رو به بالا انتخاب کنند. همیشه موقع آرایش و پرکردن ابرو سعی کنید برای ابروها قوس و زاویه ایجاد نمایید.

فرم صورت گرد

ابروی مناسب صورت های مربع
این دسته از خانم ها چنانچه در بخش دنیای مد نمناک می خوانید هم مثل خانم های صورت گرد ابروهای هلال را انتخاب نکنند و با ابروهای حالت دار و رو به بالا زیبایی و تعادل صورت خود را حفظ کنند. ابروهای کوتاه برای این خانم ها مناسب نیست زیرا عرض صورت را بیشتر نشان می دهد پس بهتر است که طول ابروها را بلندتر بگیرید و ابروها باید کمی قوس داشته باشد.

ابروی مناسب صورت های با فرم قلبی
خانم هایی که صورتی با فرم قلبی دارند جزو خانم هایی هستند که انواع فرم های ابرو به جز ابروهای روبه پایین برای صورت انها مناسب است اما بهترین فرم ابرو برای صورت قلبی شکل، ابروهای صاف است و این افراد باید از ابروهای زاویه دار به شدت خودداری کنند زیرا بر باریکی چانه و پهنی پیشانی تاکید می کند.

ابروی صورت قلبی

ابروی مناسب صورت های مثلثی
ابروهای رو به بالا و دنباله دار بهترین مدل ابرو برای این فرم صورت است ولی ابروهای صاف و بی حالت این فرم صورتها را بی حال و خسته نشان می دهد.

ابروی مناسب صورت های بیضی شکل
برای این فرم صورت مدل ابروهای هشتی و رو به بالا مناسب نیست. مدل ابروی صورت هایی با فرم بیضی ، ابروهایی است که در قسمت 2/3 به سمت گوشه های صورت و یا متمایل به پایین باشد.

ابروی مناسب صورت های کشیده
برعکس صورت های مثلثی، این صورت ها با ابروهای صاف زیباتر می شوند و ابروهای شکسته و یا هلالی برای این فرم صورت ها مناسب نیستند.

 

چقدر کرم به پوست‌مان بزنیم؟

معمولا باید یک لایه نازک یک‌دهم میلی‌متری از کرم روی پوست قرار گیرد. بعضی‌ها معتقدند هرچه بیشتر کرم استفاده شود، بهتر است اما این کار فایده ندارد و اثر کرم را افزایش نمی‌دهد.

 

تقریبا یک گرم از کرم را می‌توان برای سطحی حدود 10در10 سانتی‌متر از سطح پوست استفاده کرد، اما یک گرم یعنی چقدر؟

استفاده از «بندانگشت» که بعضی از افراد به آن عادت دارند، برای مشخص کردن مقدار کرم موردنیاز نواحی مختلف بدن مناسب است.

 

یک واحد بندانگشت یعنی مقدار کرمی که از یک تیوب کرم با قطر دهانه خروجی 5 میلی‌متر خارج شود و روی بند اول انگشت اشاره یک فرد بالغ قرار بگیرد. این مقدار تقریبا برابر نیم گرم است.

مقدار کرم لازم برای پوشاندن یک دست، یک واحد بندانگشت است و برای یک کف دست، نصف واحد بندانگشت نیاز است.

 https://elanza.com/mag/good-eyebrow-pencil/

نکته مهم دیگر، تفاوت کرم، پماد و لوسیون است. کاربرد هر یک از این سه تفاوت اساسی دارد.

لوسیون و کرم، نوعی امولسیون، یعنی مخلوط آب و روغن هستند. اگر مقدار آب بیشتر باشد، به آن لوسیون و اگر مقدار روغن بیشتر باشد، به آن کرم می‌گویند، اما چون آب و روغن به راحتی با هم ترکیب نمی‌شوند، در تهیه کرم‌های آرایشی-بهداشتی ماده سومی که حل‌کننده است، اضافه می‌کنند. اما این ماده حلال ممکن است چربی‌های خود پوست را هم حل کند.

 

به همین دلیل بعد از استفاده از برخی کرم‌ها، گاهی احساس سوزش می‌کنیم. به‌خصوص اگر صورت کمی تحریک‌شده و تحت‌درمان با داروهای لایه‌بردار باشد.

اما پمادها، روغن‌های نیمه جامد هستند که فاز آبی ندارند و دچار آلودگی میکروبی نمی‌شوند و نیاز به اضافه کردن مواد نگهدارنده به آنها نیست.

 

با وجود این، چون پمادها خیلی چرب هستند، استفاده از آنها خیلی خوشایند نیست و فقط به عنوان دارو مصرف می‌شوند، زیرا داروهای موضعی در قالب پماد بهتر اثر می‌کنند.

معروف‌ترین پماد، وازلین طبی است که با یک پوشش قوی، مانع تبخیر آب پوست می‌شود و رطوبت آن را حفظ می‌کند.

 

ضدآفتاب فراموش نشود

استفاده از کرم‌های ضد آفتاب یکی از بهترین روش‌های دفاعی برای جلوگیری از مضرات نور خورشید است که استفاده از آن در تمامی سنین توصیه می‌شود.

 

باید نوع مصرف کرم های ضد آفتاب، با نوع پوست افراد همخوانی داشته باشد.
پیشنهاد ویژه
تاب کودک,خرید تاب,تاب کودک آنیلمدرن ترین طراحی تاب کودک استاندارد و ایمنتیکبانبرای خرید بلیط اول اینجا سر بزندستگاه کره ساز,تهیه کره خانگیآسانترین روش تهیه کره خانگی/دستگاه کره گیر

افراد در استفاده از این کرم‌ها باید با پوست خود آشنا باشند و مطابق با نوع پوست خود از آن استفاده کنند.

افراد باید از کرم‌هایی استفاده کنند که SPF آن بالای 30 باشد.

حتما باید یک لایه نازکی از کرم‌های ضد آفتاب بر روی پوست باقی بماند.

استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در روزهای ابری و بارانی نیز لازم است.

نفوذ نور خورشید در پوست‌هایی که در اثر شستن خیس می‌شوند، بیشتر است و باعث تیرگی پوست می‌شود.

 

کسانی که به دفعات از روش برنزه کردن پوست با نور خورشید استفاده می‌کنند، بعد از گذشت چند سال دچار عوارضی از جمله تیرگی و لکه‌های پوستی و سرطان‌های پوست می‌شوند که در زیبایی آنها تاثیر بدی دارد

عوامل شبیه نور خورشید مانند نور تلویزیون، کامپیوتر و مهتابی نیز از عوامل سوختگی پوست هستند.

پوست‌های چرب به دلیل داشتن عامل محافظت کننده، بهترین نوع پوست هستند.

افرادی که پوست بدنشان چرب است، دیرتر دچار چین و چروک و سرطان پوست می‌شوند.

 

افرادی که دارای پوست خشک هستند باید مراقبت بیشتری از پوستشان داشته باشند.

کسانی که به دفعات از روش برنزه کردن پوست با نور خورشید استفاده می‌کنند، بعد از گذشت چند سال دچار عوارضی از جمله تیرگی و لکه‌های پوستی و سرطان‌های پوست می‌شوند که در زیبایی آنها تاثیر بدی دارد.

منبع: نمناک

 



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

پیدا کردن بهترین مدل و قالب ابرو برای خانم ها یکی از دغدغه های مهم است، ابرو و مدل آن تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد پس باید هنگام برداشتن ابرو ها یک سری نکات مهم و ترفندهای ضروری را بدانید و رعایت کنید تا به ابروهای ایده آل تان برسید.

https://elanza.com/mag/use-lip-pencil/

فرم دادن به ابروها زیبایی چشم ها را نیز تحت تاثیر قرار میدهد، در انتخاب باریک یا پهن بودن مدل ابرو باید بدانید کدام بیشتر به صورت تان می آید. در این بخش از دنیای مد نمناک نکات و ترفندهای خوبی برای برداشتن ابرو به شما میگوییم که بسیار کمک کننده هستند.

اصلاح ابرو

ترفندهای برداشتن ابرو
نکات مهم هنگام برداشتن ابرو:
با یک پنبه به ابروهایتان تقویت کننده بزنید
ابروها را به سمت بالا شانه کرده و موهای بلند را کوتاه کنید


از یک موچین خوب استفاد کنید
با استفاده از آینه هایی با بزرگنمایی بالا میتوانید موهای ریز زیر ابرو را ببینید و بردارید
بهتر است ابرو به اندازه طول چشم باشد
بالای ابرو را زیاد برندارید
بعد از برداشتن ابروها پارچه ای نرم و سرد روی ابروها بگذارید
برداشتن ابرو اولین بار

https://elanza.com/mag/shampoos-without-sulfate/

برداشتن ابرو با موچین
رنگ ابرو را چگونه انتخاب کنیم؟
اگر موهای تیره ای دارید رنگ ابرو باید دو درجه از رنگ مو روشن تر باشد این یک قانون است اما اگر موهایتان بلوند و روشن است ابروهایتان بهتر است دو درجه تیره تر باشند. اگر هم دوست داشته باشید میتوانید رنگ ابروهایتان را دقیقا رنگ موهایتان کنید.

انتخاب مدل ابرو
برای انتخاب مدل ابرو باید به فرم صورت تان توجه کنید و بر اساس آن مدل ابروهایتان را انتخاب کنید. برای صورت های گرد ابروهای زاویه دار انتخاب کنید و برای صورت های کشیده ابروهای بلند یعنی طول دم ابرو زیاد باشد.

ابرو برداشتن

انتخاب مدل ابرو مناسب فرم صورت

یکی از مهمترین مسائل در حفظ زیبایی ظاهری افراد، مدل مو می باشد. بهتر است مدل مو با توجه به فرم صورت، جنس موها و سن و سال انتخاب شود. در این مقاله برترین مدل های مو کوتاه زنانه 2019 را برای شما گردآوری نموده ایم.

 

اگر شما قصد کوتاه کردن موهای خود را دارید در این مقاله می توانید برترین و جدیدترین مدل های موی کوتاه زنانه را مشاهده نموده و مدل موی خود را از میان آن ها انتخاب نمایید.

وقتی با شخصی برای اولین بار ملاقات دارید ، احتمالا دوست دارید شما را به بهترین شکل ممکن ببینند. اگر پیشانی بلندی دارید و مایل به پنهان کردن آن هستید ، روش های بسیاری وجود دارد که می توانید توجه فرد را به مناطق دیگر منتقل کنید. مدل های مختلف مو ، روش های آرایش و غیره را امتحان کنید تا آن را بپوشانید و به بالا بردن اعتماد به نفس خود کمک کنید.
مدل موهای خود را تغییر دهید

1- مدل موی چتری بهترین راه برای پنهان کردن پیشانی بلند می باشد. چتری که جلوی موها صاف باشد و هرچه به سمت پهلوها می رود بلند تر باشد. این مدل مناسب ترین و جذابترین مدل برای پیشانی بلند است .

 https://elanza.com/mag/dechlorination-cream/

این مدل برای همه چهره ها مناسب نیست مثلا برای کسانی که بینی پهن و بزرگی دارند این مدل باعث کوچکتر نشان دادن بینی نمی شود.مدل چتری انواع مختلفی دارد میتوانید مدل موی مناسب خود را از روی مجلات انتخاب کنید مثلا اگر صورت شما گرد است مدل موی چتری تا چتری کناره ها خودداری کنید.

 

مدل مو برای پیشانی بلند , پیشانی بلند
راههایی برای کوتاه نشان دادن پیشانی

 

2- به دنبال مدل های ساده باشید.اگر میخواهید موهای خود را به سمت بالا ببرید ، موهای خود را به صورت کج جدا کنید و آن را به حالت شل به کناره ها ببرید. مقداری کمی از موها را به سمت بالای سر ببرید وآنها را با یک بابلیس با حرارت کم پیچ دهید تا جلوه زیبایی برای چهره شما به وجود آورد.

 

از بردن موها از قسمت جلو به پشت سر خودداری کنید. کشیدن موها به پشت سر و استفاده از اسفنج جالب نخواهد بود.

 

مدل مو برای پیشانی بلند , پیشانی بلند
کوتاه نشان دادن پیشانی

 

3- موهایتان را با مدل های لایه لایه پر حجم کنید .هر چه پیشانی بلند تر باشد چهره بسار بزرگ نشان داده می شود .موهای صاف، صاف هم چهره شمارا بلندتر نشان می دهد موهای موج دار و حجیم چهره را متعادل تر میکند.

میتوانید با استفاده از محصولات ارایشی مو و یا فر کردن موها با یک برس گرد بزرگ و سشوار به موهای خود حجم دهید.

 

مدل مو برای پیشانی بلند , پیشانی بلند
مدل مو برای پیشانی بلند

 

4- موهای جلوی خود رایک طرف آن را به صورت نخ نخ مدل دهید و یک حالت نامتقارن در قسمت جلوی موها ایجاد کنید .این باعث میشود توجه ها به سمت چشمها کشیده شود.

 

مدل مو برای پیشانی بلند , پیشانی بلند
جدید ترین مدل مو برای پیشانی بلند

 

آرایش خود را صحیح انجام دهید.

1- از یک کانتور برنز در قسمت باای پیشانی استفاده کنید تا پیشانی کوتاه تر به نظر بیاید.فراموش نکنید که با یک اسفنج و یا برس مخصوص آرایش رنگ برنز را درست در قسمت روشن پیشانی محو کنید تا آرایش طبیعی به نظر بیاید.

 

مدل مو برای پیشانی بلند , پیشانی بلند
کانتورینگ پیشانی بلند

 

2- آرایش چشم میتواند تاثیر گذار باشد به این شکل که از سایه چشم و خط چشم استفاده کنید تا توجه را به سمت خود بکشاند . آرایش چشم در کل میتواند تاثیر زیادی در زیبایی شما بگذارد.

 

برای داشتن یک نگاه شگفت انگیز در شب ، با استفاده از یک سایه چشم خاکستری ، آبی ، بادمجانی یا قهوه ای روی پلک بالایی خود استفاده کنید و از سایه خطی گرفته تا حالت دار کار کنید. با استفاده از یک قلم مو کرکی و حرکات نرم ، سایه ای پر رنگ تر از همان رنگ را درون چین و چروک بزنید. با سایه چشم بدون رنگ ، سایه چشم خود را با سایه بدون رنگ 1 تا 2 سایه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود برجسته کنید. سپس با خط چشم و ریمل دلخواه آرایش چشم خود به پایان برسید.

 

مدل مو برای پیشانی بلند , پیشانی بلند
کوتاه کردن پیشانی

 

3- رژ گونه استفاده کنید . یک رنگ قهوه ای روشن یا هلویی روشن را انتخاب کنید و آن را با یک برس روی گونه های خود بمالید. همچنین سعی کنید از برس را به سمت بالا ببرید تا چهره خود را بلند کنید و اندازه پیشانی خود را کاهش دهید.


پیشنهاد ویژه
تور استانبول را با پرشین هتل رزرو کنیدقیمت تور های ترکیه شکسته شد!وکس صورت,اپیلاسیون بدن,موبرژل اصلاح ضدجوش مناسب آقایان و خانم هاوکس صورت,اپیلاسیون بدن,موبرچطورازشرموهای زائدخلاص شویم؟/موبر هرمودر

مدل مو برای پیشانی بلند , پیشانی بلند
نکاتی برای کوتاه نشان دادن پیشانی

 

استفاده از لوازم جانبی

1- یک کلاه زیبا استفاده کنید . گذاشتن کلاه به شما امکان می دهد مقداری از پیشانی خود را بپوشانید و سبک شخصی خود را همزمان بیان کنید.

اگر با دوستان به سمت ساحل می روید ، یک کلاه آفتابی روکش دار بگذارید. تا هم پیشانی خود را پنهان کرده و هم صورت خود را در برابر اشعه UV محافظت کنید.

 

مدل مو برای پیشانی بلند , پیشانی بلند
کلاه گذاشتن برای کوتاه نشان دادن پیشانی

 

2- ابروی زیبا یکی از راههایی است است که می توانید تقریبا برای هر نوع ظاهری استفاده کنید . از یک مداد ابرو و یا پودر استفاده کنید .ابتدای ابروها کمرنگ تر از ادامه ابرو باشد تا ابروها کوتاهتر نشان داده شود. و بیشتر مداد را به سمت بیرون از ابرو بکشید.

 

از ژل ابرو شفاف استفاده کنید تا بتوانید خط ابروی خود را در جای خود نگه دارید و آنها را در تمام طول روز عالی به نظر برسد.

 

مدل مو برای پیشانی بلند , پیشانی بلند
مدل ابرو برای کوتاه نشان دادن پیشانی

 

3- یک گردنبند جذاب و خیره کننده استفاده کنید. لباس خود را با یک گردنبند کوچک و یا یک جفت گوشواره شیک کامل کنید تا دیگران شما را تحسین کنند.

 

 

منبع:

https://namnak.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88.p648



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

کبودی لب نشانه چیست؟

اگر لب‌هایتان کبود شوند، نشان می دهد بدن شما دچار کمبود اکسیژن شده است.

وقتی در معرض سرمای شدید قرار می‌گیرید، بدن شما جریان خون را در سطح پوست کمتر کرده و برای حفظ گرما در اندام‌های حیاتی مثل قلب، مغز و کلیه‌ها، خون را به درون بدن هدایت می‌کند. این کار اکسیژن را در مویرگ‌های سطحی پوست کم کرده و رنگ پوست را در لب‌ها، آبی (کبود) نشان می‌‌‌دهد.

کبودی لب‌ها ممکن است نشانه کمبود ‌اکسیژن خون در اثر سیگار کشیدن یا استنشاق گازهای سمی باشد.

اگر لب‌هایتان کبود و پوستتان رنگ پریده است، ممکن است دچار کم‌خونی فقر آهن باشید. آهن جزئی حیاتی در هموگلوبین (ماده‌ای که رنگ قرمز به خون‌ می‌دهد) است. غیر از کمبودهای تغذیه‌ای، از دیگر عوامل کمبود آهن خون، قاعدگی خانم ها و زخم را می‌توان نام برد، یعنی هر چیزی که باعث کم شدن خون بدن شود.

در کودکان، کبودی لب‌ها و سرفه شدید ممکن است نشانه خروسک شدید باشد که بسیار شایع است.

لب‌هایی که ناگهان کبود شوند – همراه با تنگی نفس و تند شدن ضربان قلب – زنگ خطری برای بیماری قلبی یا شش‌ها (ریه ها) هستند. در این حالت احتمالا دچار ناراحتی شدید قلب شده‌اید، یا شش‌هایتان در اثر سینه پهلو، برونشیت، آسم یا آمفیزم، اکسیژن کافی دریافت نمی‌کند.

وجود لخته خون در شش هم این حالت را ایجاد می‌کند و باید فورا به اورژانس مراجعه کرد.

اما اگر کبودی لب در اثر سرما باشد، برای رفع آن کارهای زیر را می‌توانید انجام دهید:
- حوله‌ای بزرگ یا پتویی را به سر تا پای خود بپیچید. هر چه بیشتر خود را گرم کنید، زودتر مرکز بدن گرم شده و خون به لب‌ها و انگشتان دست و پا برمی‌گردد.

- نوشیدن مایعات گرم هم به انبساط رگ‌های خونی و جریان بهتر خون کمک می‌کند. اما قهوه نخورید، کافئین موجود در قهوه رگ‌های خونی را تنگ‌تر می‌کند.
پیشنهاد ویژه
تیکبانبلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!افزایش قد,بهترین را افزایش قد,جراحی افزایش قدافزایش 8سانتی متری قد در4 ماهترک اعتیاد,مرکز ترک اعتیاد,درمان اعتیادکلینیک ترک اعتیاد در مناطق مختلف تهران

- ورزش کنید. حرکات ورزشی بدون توقف دست و پا، گردش خون را سریع‌تر کرده و اکسیژن بیشتری به بافت‌ها می‌رساند و به‌سرعت رنگ پوست و لب را بر‌می‌گرداند.

https://elanza.com/mag/category/care-health/

- سیگار نکشید. کشیدن سیگار، اکسیژن بدن را کم کرده و باعث تنگی رگ‌های خونی می‌شود.

چه وقت به پزشک مراجعه کنیم؟
- اگر لب‌هایتان ناگهان کبود شد و ضربان قلبتان بالا رفت، عرق کردید یا به سرفه افتادید و دچار تنگی نفس شدید، فورا به پزشک مراجعه کنید.

- اگر لب‌ها و ناخن‌های کودکتان کبود شد و سرفه شدید، تب یا تنگی نفس داشت، فورا او را نزد پزشک ببرید.

رازهای آرایشی برای داشتن لبخند زیبا
داشتن لب ها و لبخند زیبا در زیبایی و جذابیت چهره تاثیر شگفت انگیزی دارد و این موضوع برای خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما لبخند زیبایی ندارید نگران نباشد در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با رازهای آرایشی برای داشتن لبخند زیبا آشنا میکنیم . دندان های سفید، لب های برجسته و خوشرنگ جزو مواردی است که برای داشتن لبخند زیبا لازم دارید.

رازهای آرایشی

رازهای آرایشی برای زیبایی لبخند
کرم برنزه برای صورت

برای کانتورینگ صورت از کرم برنزه در قسمت های زیر استخوان گونه و پایین بینی استفاده کنید این کار باعث سفید تر دیده شدن دندان ها میشود.

رژلب قرمز

همه خانم ها رژلب قرمز دوست دارند و فرقی نمیکند پوست تان سفید باشد یا سبزه این رنگ رژلب برای همه مناسب است، رژلب قرمز تاثیر شگفت انگیزی در سفید دیده شدن دندان ها دارد و در نهایت جذابیت خاصی به لب ها میبخشد.

https://elanza.com/mag/

راز زیبایی لب

راز زیبایی لب و لبخند
برجسته کردن لب ها

داشتن لب هایی برجسته باعث زیباتر شدن لبخندتان هم میشود پس اگر لب های برجسته ای ندارید این مراحل را طی کنید:

خط لب بزنید
رژلب بزنید
برق لب بزنید
کانسیلر بزنید
آرایش لب

آرایش لب حرفه ای
وازلین برای دندان ها

شاید برایتان جالب باشد که وازلین خاصیت سفید کنندگی دندان ها را دارد، به دندان هایتان وازلین بزنید تا سفید و برای شوند اینطوری وقتی لبخند میزنید دندان هایتان مانند مروارید میدرخشند.

 عطرهای بازیگران معروف برخلاف انچه شاید برخی فکر کنند با حساسیت خاصی انتخاب نمی شود و اکثر آنها حتی تنوع طعم عطر هم ندارند و سالهاست از یک نوع عطر استفاده می کنند برخی هم با توجه به فصل و موقعیت عطر خود را تغییر می دهند.

خوش تیپها و همه چیز تمام ها عطر را بخشی از اکسوارهای مهم می دانند. حالا اگر شما در به اینکه به خودتان اهمیت می دهید و به زبان ساده زیاد به خودتان می رسید بد نیست بدانید ستاره های مشهور چه نوع عطری را انتخاب می کنند.

ریتا اورا

این ستاره ی هالیوودی Chanel Chance را عطر مورد علاقه اش معرفی می کند و با اصطلاح زبان خودش در مورد این عطر می گوید " برای بوی این عطر می میرم"

 ریتا اورا

آماندا سیفرید

این بازیگر مشهور هالیوود عطر Lucky Mag را سالهاست که استفاده می کند و از طرفداران پروپاقرص عطرهای خنک است.البته او همچنین می گوید:

من اخیرا به عطری که سالها قبل از آن استفاده می کردم، بولگاری گرین تی (Bvlgari Green Tea) علاقمند شدم.

آماندا سیفرید 

 

کورتنی کارداشیان:

کارداشیان جوان عطرمخصوص خود را طبق فصل انتخاب می کند و برای فصل پاییز و زمستان  Michael by Michael Kors و برای فصل بهار و تابستان Jivago 24K را بهترین عطر می داند .

کورتنی کارداشیان 

 

وانسا هادجن

وانسا هادجن در وب سایت اختصاصی خود در مورد عطر مورد علاقه اش نوشته:«آکوالینا پینک شوگر ( Aqualina Pink Sugar) بویی شیرین شبیه پشمک دارد

 وانسا هادجن

 

دیانا آگرون

دیانا آگرون در مورد استفاده از لوازم و اکسسوار آرایشی خود را یک میانه رو معرفی می کند اما عطر را نمی توان ندید بگیرد.دیانا عطر ملایم و خانمانه ی "Hanae Mori Magic Moon را عطر مورد علاقه اش معرفی می کند.

دیانا آگرون 

https://elanza.com/mag/category/mode-and-fashion/

 

هتر موریس

هتر موریس عطر Luv-a-licious Perfume Spray.  را بهترین عطر و اسپری برای سبک شخصیت پرانرژی خود می داند.

 هتر موریس

 

بلیک لیولی

بازیگر سریال دختران خبرچین در یک گفتگو با یک مجله ی استرالیایی  (Gossip Girl ) از عطر مورد علاقه خود این گونه می گوید: باربری بیت(Burberry The Beat) بویی خنک، شاداب و بسیار تاثیرگذار دارد.

 بلیک لیولی

 

اما استون

اما استون با لحنی متفاوت از عطر مورد علاقه اش می گوید. او عطر  Chanel Gardénia را عطر مورد علاقه اش معرفی می کند و جالب است بدانید که اما این عطر را به بالشتش می زند تا با بوی ملایم این عطر به خواب برود.

 اما استون

 

رونی مارا

رونی مارا می گوید زمانی که قرار است در یک میهمانی و یا بنامه ی ویژه شرکت کنم باید تمام لباس هایم سرتاپا بوی Carnival Wax in Black بدهد.

 رونی مارا

 

اشلی بنسون

این ستاره ی هالیوود در وب سایت شخصی اش می گوید:هر زنی یک Channel مورد علاقه به سبک خودش دارد و عطر مورد علاقه ی من  Coco Madamoiselle است

اشلی بنسون 

 

کیتی پری

کیتی پری همچنان از یکی از برندهای قدیمی استفاده می کند:«عطر تیری موگلر (Thierry Mugler) را دوست دارم چون به گروه سنی خاصی تعلق ندارد. من می توانم آن را هم حالا در سن 25 سالگی و هم 65 سالگی استفاده کنم. 

 

منبع:

https://namnak.com/%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%84%D8%A8.p19055



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

ریمل‌ هایی که شما را زشت میکند!
مجموعه: لوازم آرایشی


در انیمیشن‌های کارتونی وقتی می‌خواهند شخصیت خانم قصه را زیبا نشان دهند برایش مژه‌هایی بلند و پر می‌گذارند؛ دردنیای واقعی هم بسیاری از خانم‌ها زیبایی و رنگ مژه‌ها را اولین قدم در زیباتر شدن می‌دانند؛ اینکه بتوانند با ریملی مناسب به مژه‌های‌شان حالتی مناسب و پرپشت بدهند برای‌شان اهمیتی زیاد دارد؛ اما چرا وقتی به مژه‌های بعضی از خانم‌ها نگاه می‌کنیم، به هم چسبیده و مصنوعی جلوه می‌کند ولی بعضی‌ها برعکس زیبایی مژه‌های‌شان به چشم می‌آید در حالی که هر دو گروه از ریمل استفاده کرده و قصدی جز زیباتر شدن نداشته‌اند. این وسط تفاوت اول آنها در انتخاب نوع ریمل است؛ تفاوت دوم در استفاده صحیح از ریمل است و تفاوت بعدی در راه‌های مراقبت از مژه‌های‌شان است.

 

لوازم آرایشى,دستگاه فرکننده مژه,فرمژه,ریمل زدن

 

کدام ریمل را بخرید
برخی ریمل‌ها به خاطر داشتن مواد شیمیایى و نگهدارنده باعث بروز حساسیت‌هایى همچون سوزش چشم، آبریزش و خارش مى‌شوند. اخیراً از سوى وزارت بهداشت نظارت‌هایى در زمینه لوازم آرایشى و بهداشتى خصوصا ریمل‌هاى ایرانى شروع شده است و تولید کنندگان لوازم آرایشى موظف هستند تا در این تولیدات مواردى را رعایت کنند. حتى در مورد ریمل‌هاى خارجى هم شرکت‌هاى وارد کننده به شرطى مى‌توانند جنس وارد كنند که مجوزهاى لازم را داشته باشند و براى کسب اینگونه مجوزها این شرکت‌ها باید دقیقا جزئیات اقلام وارد شده را از شرکت‌هاى سازنده براى وزارت بهداشت بگیرند یا این مواد آرایشى در آزمایشگاه‌هاى وزارت بهداشت تجزیه و آنالیز شوند و در صورتى که مواد مضرى در تولید آنها به کار نرفته باشد توزیع مى‌شوند. بنابراین هنگام خرید حتما به برچسب وزارت بهداشت توجه کنید و فقط از جاهای معتبر و مطمئن خرید خود را انجام دهید.

فرمژه حتما قبل از ریمل
اگر می‌خواهید از دستگاه فرکننده مژه استفاده کنید حتما قبل از زدن ریمل باشد، چرا که اگر بخواهید بعد از ریمل زدن از فرمژه استفاده کنید احتمال دارد مژه از ریشه کنده شود یا موهای ظریف آن آسیب ببینند و در نهایت مژه‌ها حالتی نه‌چندان زیبا و مصنوعی به خود بگیرند.

چشم‌ها را کارتونی کنید
برای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید و مژه‌های‌تان شبیه شخصیت‌های کارتونی پر شود می‌توانید که قسمت بیرونی چشمتان را با ریمل بیشتری برس بکشید. همچنین اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند، می‌توانید قبل از استفاده از ریمل، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید. ازاینکــه برس ریمل را چند بار پشت سر هم بکشید خودداری کنید.

قدم به قدم ریمل زدن را یاد بگیرید
در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیندازید، در این حالت مژه‌های‌تان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه مژه‌های‌تان کشیده شود و اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه‌های‌تان به داخل یکدیگر می‌روند و شکل زیبایی را به شما نمی بخشد.

اگر می‌خواهید ماده ریمل بیشتر روی برس آن بنشید، برس را داخل ظرف بچرخانید. هیچوقت آن را در ظرف ریمل بالا و پایین نکنید، چون باعث می‌شود که ریمل داخل ظرف زودتر از معمول خشک شود.

اگر ریمل شما نو است و میزان ریمل روی میله آن زیاد است اضافه آن را بادستمال پاک کنید.

به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه‌های‌تان باید به سمت بالا و خارج باشد تا نگاه شما در دیگران اثر کند و آنها جذب شما شوند. اجازه دهید تا ریمل تان از حالت خیسی خارج شده وخشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را که مد نظر دارید بر چشمان‌تان انجام دهید.

اول ریمل یا خط چشم؟
برای آرایش اگر قبل از سایه و خط چشم ریمل بزنید احتمالا آرایش تمیزی نخواهید داشت چراکه تیرگی ریمل ممکن است روی پلک پخش شود.اگر ریمل را برای آخرین مرحله آرایش بگذارید نه‌تنها بهتر می‌توانید میزان ریمل و رنگ مژه‌ها را بهتر تنظیم کنید بلکه برای خط چشم و سایه هم کمتر مشکل خواهید داشت.

با مژه‌های کوتاه چه‌کنیم؟
باید ریملی انتخاب کنید که رنگ تیره ای داشته باشد و بلند کننده مژه باشد. یک بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید.اگر هم مژ‌ه‌های‌تان کوتاه است و نازک به دنبال ریمل بلند کننده و حجم دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را دوباره ریمل بزنید.

لوازم آرایشى,دستگاه فرکننده مژه,فرمژه,ریمل زدن

 

مشکی، سبز، قهوه‌ای و... چه رنگی؟
اگر می‌خواهید چهر‌ه‌‌ طبیعی داشته ‌باشید فقط سراغ ریمل‌های مشکی و قهوه‌ای بروید؛ درست است که ریمل‌های رنگی هم زیبایی خاص خود را دارند اما چهره را مصنوعی و پرآرایش جلوه می‌دهند. البته باز هم این که شما چه رنگی را انتخاب می‌کنید به عوامل زیادی بستگی دارد، به رنگ چشمان‌تان، پوست‌تان، رنگ لباس‌تان و... پس می‌بینید که عوامل متعددی در این انتخاب نقش دارند. ولی مشکی رنگی است که همیشه مناسب است، به همه صورت‌ها می‌آید و اگر هم بخواهید تغییری قابل ملاحظه در چشم‌ها به وجود بیاوریدمی‌توانید با رنگ‌ها بازی کنید، مثلا اگر چشمانی سبز دارید از ریملی با رنگ چشمان خودتان یعنی سبز یا رنگ بنفش استفاده کنید.

اگر چشمان آبی یا خاکستری داريد از ریمل‌های هم رنگ چشمان‌تان یعنی قهوه‌ای و آبی یا آبی‌های پر رنگ مثل آبی نفتی یا بنفش استفاده کنيد. اگرچشمان قهوه ای و مشکی دارید بهتر است سراغ ریمل سبز، آبی یا قهوه‌ای بروید. البته یادتان نرود ریمل مشکی را به همه توصیه می‌کنیم.

 

پاک کردن ریمل از روی پوست
بسیار مهم است که مواد ریمل پوست پلک یا جاهای دیگر صورت را تیره نکند.اگر بعد از آرایش دیدید که نقطه‌ای از پوست تیره شده‌است ؛وقتی هنوز خیس است اقدام به پاک کردن آن نکنید بلکه صبر کنید تا خشک شود و بعد خیلی آرام با یک گوش‌پاک کن تیرگی را پاک کنید و در نهایت اگر لازم بود با انگشت آرایش را یک دست کنید.

شما حجم‌دهنده می‌خواهید
آنهایی که مژه‌های بلند دارند نیازی به استفاده از ریمل‌های بلند کننده ندارند برعکس باید ریملی انتخاب کنند که حجم دهنده باشد. این دسته از خانم‌ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به نظر برسد.

https://elanza.com/mag/hair-texture-accessory/

کسانی که نباید از ریمل حجم‌دهنده استفاده کنند
مژ‌ه‌های سیخکی هیچ حالتی ندارند ؛ بلکه به‌صورت یک خط مستقیم رشد می‌کنند. در این حالت باید هم از فرمژه استفاده کنید و هم از ریمل حالت دهنده و بلند استفاده كنيد؛ این دسته از خانم‌ها نباید ریمل حجم دهنده استفاده کنند چون مژه‌های‌شان سنگین و بسیار مصنوعی به نظر می‌رسد.

آنچه خوار آید یک روز به کار آید
همیشه یک برس ریمل قدیمی و تمیز را در کیف آرایش‌تان نگه دارید چون می‌تواند حسابی به کارتان بیاید؛ مثلا وقتی به طور سهوی بیش از اندازه ریمل روی مژه‌ها زده‌باشید یا مژه‌ها به خاطر ریمل به هم چسبیده باشند می‌توانید با این برس حالت یکنواخت‌تری به آرایش مژه‌هایتان بدهید.همچنین می‌توانید از این برس برای شانه کردن و مرتب کردن ابروهایتان نیز استفاده کنید. البته یادتان باشد که بعد از 2 یا سه بار استفاده برس را مجددا بشویید تا بهتر بتوانید از آن استفاده کنید.

ریمل های واترپروف را هر روز نزنید
توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه از ریمل‌های ضدآب استفاده نکنید، چراکه برای پاک کردن یک ریمل ضد آب باید حسابی تلاش کنید و از مواد پاک‌کننده استفاده کنید و همین مالیدن مواد پاک کننده و کشیدن دستمال و پنبه اطراف چشم ؛ پوست لطیف این قسمت را می‌آزارد و نتیجه چیزی نخواهد بود به جز از بین رفتن تدریجی انعطاف‌پذیری پوست و ایجاد چروک‌های زودرس. همچنین این تقلا‌ها برای پاک‌کردن می‌تواند به مژه‌ها هم آسیب بزند و گاهی موجب کنده‌شدن آنها شود. هرچند شاید به دلیل پایداری بیشتر اکثر خانم‌ها این ریمل‌های ضدآب را ترجیح دهند اما توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه وسواس بیشتری به خرج دهید.


پیشنهاد ویژه
جذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتافزایش دنبال کنندگان اینستاگرام/تضمینیماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهسفارش عمده انواع ماسک سلامتبهترین دندانپزشک،لمینت,کامپوزیتساخت و تعمیر دندانهای مصنوعی با قیمت مناسب

لوازم آرایشى,دستگاه فرکننده مژه,فرمژه,ریمل زدن

 

تفاوت بین برس‌های ریمل در حالت دادن مژه‌ها
برس‌ با توجه به جنس و شکلی که دارد می‌تواند به گونه‌ای‌ متفاوت به مژه حالت دهد ؛ در اینجا می‌توانید سه شکل متفاوت از برس به همراه حالتی که به مژه‌‌ها می‌دهند را ببینید.

ریمل مژه‌های پایین فراموش نشود
ریمل‌زدن به مژه‌های پایین را فراموش نکنید، برای پلک پایین برس ریمل را به حالت عمود به چشم‌ها نگاه دارید و با حرکات جلو و عقب به مژه‌ها حالت دهید. در نهایت می‌توانید با یک برس ریمل تمیز به مژه‌ها حالت بهتری دهید.اگر می‌خواهید اصلا زیر چشم کثیف نشود می‌توانید از یک قاشق یکبار مصرف استفاده کنید، به این طریق که قسمت محدب قاشق را زیرچشم بگذارید و بعد ریمل بزنید تا مبادا برس با پوست تماس پیدا کند.

هرگز با ریمل نخوابید
حتماً باید بعد از استفاده از ریمل‌ها آنها را پاک کنید و حتى الامکان سعى کنيد با ریمل نخوابید، زیرا تمام فولیکول‌هاى مژه که روى پلک قرار دارند مسدود شده و احتمال ریزش آنها هنگام شست‌وشو بیشتر مى‌شود.

برای پاک‌کردن آرایش چشم، از مواد پاک‌کننده آرایش که ویژه چشم است، استفاده کنید. چشمان شما بسیار حساسند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. برای پاک کردن آرایش چشمان‌تان، از حرکات ملایم‌تردست‌تان روی پوست اطراف چشم استفاده کنید چون پوست این نواحی بسیار حساس است و امکان آسیب‌دیدن و چروک شدن آن زیاد است.

کدام ریمل‌ها روغنی و کدام آبکی هستند؟
ریمل‌ها از نظر شکل ساختارى به دو نوع پودرى ومایع در بازار ایران عرضه مى‌شوند. پایه اصلى ریمل‌هاى مایع به صورت آب و روغن است، ریمل‌هایى که پایه اصلى آنها روغن است واصطلاحا به نام ضدآب یا واترپروف شناخته می‌شوند در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند ولى متأسفانه خشک شدن آنها روى مژه‌ها به مدت طولانى صورت مى‌گیرد، ولى ریمل‌هایى که پایه اصلى آنها آب است دقیقا برخلاف ریمل‌هاى مزبور هستند و راحت‌تر پاک می‌شوند.در واقع براى پاک کردن انواع ریمل‌هاى پودرى و مایع مى‌توان از آب استفاده کرد اما براى پاک کردن ریمل‌هاى روغنى (واترپروف) باید از محلول آب و صابون استفاده کرد. ريمل خوب وسيله اي است كه استفاده از آن راحت باشد و نسبت به عرق، شست‌وشو و ريزش اشك مقاوم باشد.

محیط مناسب برای رشد میکروب‌ها
ریمل‌هاى مایع به خصوص آنهایى که پایه اصلى آنها آبکى است محیط مناسبى براى رشد و نمو میکروب‌ها هستند و با تکثیر این میکروب‌ها و حضور مداوم آنها در نزدیک چشم مى‌تواند عفونت‌هاى چشمى، التهاب، قرمزى، ترشحات غلیظ، خارش و حتى پوسته ریزى لبه پلک را ایجاد كند. همچنین در موارد شدیدتر این ریمل‌ها به قرنیه چشم آسیب مى‌رسانند و در نهایت لک قرنیه و اشکال در بینایى را به وجود مى‌آورند و این علائم با ادامه مصرف افزایش مى‌یابد، به دلیل حساس بودن ناحیه اطراف چشم، بهتر است از این ریمل‌ها کمتر استفاده شود.

https://elanza.com/mag/dechlorination-cream/

ریمل حساسیت هم می‌دهد
وجود مواد رنگى، عطرى و نگهدارنده موجود در داخل ریمل‌ها نیز مى‌تواند حساسیت‌هاى پوستى را افزایش دهد، وجود این مواد به دلیل جلوگیرى از خراب شدن ترکیبات موجود است و حتى بعضى از اوقات براى مقابله با میکروب‌ها از آنتى بیوتیک‌هاى پیشگیرى کننده استفاده مى‌کنند تا حتى‌المقدور احتمال عفونت‌ها در هنگام مصرف کاهش یابد. افرادى که با استفاده مکرر از ریمل‌ها دچار التهاب و حساسیت مى‌شوند، ریزش مژه‌ها در آنها به مراتب بیشتر از سایرین خواهد بود.

کدام ریمل سبب ریزش مژه‌ها می‌شود؟
ریمل‌هایى که پایه اصلى آنها از روغن تشکیل شده است به دلیل این که به سختى پاک مى‌شوند، موجب افزایش ریزش مژه‌ها و چسبندگى آنها مى‌شوند. استفاده از ریمل‌ها یا هرگونه لوازم آرایشى ممنوعیت خاصى ندارد، حتى افرادى که به دلیل بیمارى‌هاى مختلف مژه‌های‌شان کم پشت شده یا در اثر تصادف مژه‌هاى خود را از دست داده اند، مى‌توانند با استفاده از ریمل ظاهر چهره خود را تا حدى به صورت طبیعى برگردانند، ولى باید از مصرف زیاد و دائمى ریمل که شانس ابتلا به عفونت و حساسیت را افزایش مى‌دهد خوددارى کنند.

ترفندها جالب خط چشم کشیدن

همه خانم ها میدانند که خط چشم کشیدن سخت ترین بخش آرایش چشم است و زمان زیادی هم از خانم ها میگیرد, برخی از خانم ها هم اصلا خط چشم کشیدن بلد نیستند و آن را کار غیرممکنی میدانند. از آنجایی که خط چشم تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها دارد همه خانم ها باید بتوانند برای خود خط چشم بکشند, در ادامه این بخش ترفندهای ساده و کاربردی برای کشیدن خط چشم را به شما میگوییم تا بتوانید در کمترین زمان زیباترین خط چشم را بکشید.

 

خط چشم کشیدن

 

روش های خط چشم کشیدن

از انگشتان پا کمک بگیرید!

 

برای کشیدن خط چشم دقیق باید حوصله داشته باشید و اصلا دستان تان نلرزد پس ما یک روش به شما معرفی میکنیم که با تمرکز بیشتر بتوانید خط چشم بکشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جمع کردن انگشتان پا باعث تمرکز و از بین رفتن لرزش دستان میشود.

https://elanza.com/mag/category/elanza-news/

از کانسیلر استفاده کنید

 

در خط چشم کشیدن احتمال لرزیدن دست وجود دارد, اگر شما هم همیشه خط چشم تان کج و کوله میشود میتوانید با یک گوش پاک کن و کانسیلر و پاک کننده آرایش آنرا را اصلاح کنید. گوش پاک کن را به پاک کننده آرایش بزنید و اضافات خط چشم و جاهایی که دست تان لرزیده است را پاک کنید, حالا باید به قسمت های پاک شده کانسیلر بزنید.

 

خط چشم کشیدن

 

تکنیک های خط چشم کشیدن 

استفاده از تکنیک نقطه چین

اگر خط چشم کشیدن خیلی برایتان سخت است و دوست دارید خط چشم گربه ای یا دنباله دار بکشید باید از تکنیک نقطه چین استفاده کنید به این صورت که با یک مداد محدوده خط چشم و میزان دنباله آن را با نقطه چین های کمرنگ مشخص کنید سپس با خط چشم نقاط را به هم وصل کنید.

 

از فرمژه استفاده کنید

 

با این ترفند میتوانید همزمان هم خط چشم بکشید و هم مژه هایتان را فر کنید, باید مداد چشم را روی لبه داخلی فرمژه بکشید و با این کار همزمان خط مداد روی لبه پلک مینشیند و مژه ها فر میشوند.

 

منیع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/mascara3-makes-ugly.html



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ismaeil sahab

​اگر می خواهید به جای استفاده از مژه مصنوعی، مژه های خودتان را حالت دهید با ما همراه شوید.

https://elanza.com/mag/

اگر مایلید بجای استفاده از مژه مصنوعی ,مژه های خودتان را حالت دهید و با مژه طبیعی خودتان ظاهری زیبا داشته باشید باید از فرمژه استفاده کنید. در این مطلب به نکاتی درباره استفاده از فرمژه های گرمایی و فشاری پرداختیم.

1 - برای استفاده از فرمژه های فشاری باید فرمژه را در نزدیک ترین نقطه به پلک قرار دهید به نحوی که پوست شما را نگیرد سپس اهرم را فشار داده و کمی رو به بالا خم کنید و پس از حدود 10 ثانیه از پلک تان جدا کنید.اگر مژه ها به خوبی حالت گرفت نیازی به تکرار نیست.

2 - در فرمژه های گرمایی با استفاده از شانه های فرمژه , مژه هایتان را رو به بالا حالت میدهید که گرما باعث حالت دادن به مژه ها و فر خوردن آن ها خواهد شد, این نوع فرمژه نباید برای زمان زیادی روی مژه ها باقی بماند چون باعث سوختن آن ها خواهد شد. نزدیک کردن بیش از حد فرمژه گرمایی به پلک تان باعث سوختن پلک خواهد شد پس فاصله مناسب را هنگام استفاده از آن رعایت کنید.

فرکردن مژه ها بدون نیاز به فر مژه
بسیاری از افراد برای فر کردن مژه ها فقط از فرمژه استفاده میکنند ما در این قسمت از نمناک میخواهیم شما را با روش های جالب فر کردن مژه مثل فر کردن با قاشق و یا مسواک آشنا کنیم . پس با ما همراه باشید.

روشهای جالب فرکردن مژه
فرمژه وسیله ای برای فرکردن و حالت دادن به مژه قبل و یا بعد از ریمل زدن است که برای خانم ها بسیار پرکاربرد می باشد.بهتر است ضرر های استفاده از فرمژه را بدانید گاهی اوقات به دلیل استفاده نادرست خانم ها از فرمژه ممکن است مژه آسیب ببیند همچنین باعث زخم شدن و کنده شدن مژه ها شود و البته استفاده از آن نیز برای بعضی افراد سخت است.

با شناخت روشهای کاملا طبیعی دیگر حضور این وسیله فانتزی و گاهی اوقات مضر در بین لوازم آرایشی تان الزامی نیست .

https://elanza.com/mag/best-day-night-cream/

در این بخش از دنیای مد نمناک چندین روش جدید و جالب رابرای شما معرفی کرده ایم تا به راحتی بتوانید به موهای نازک ،پیچشی زیبا بدهید.

شما میتوانید با قاشق ،ریمل مژه با ژل آلوئه ورا و روشهای طبیعی دیگر در طولانی مدت مژه های خود را فرم دار کنید این تکنیک ها بسیار ساده میباشند فقط نیازمند کمی تمرکز و دقت است .

گاهی اوقات افراد روش استفاده از فرمژه را نمیدانند و باعث آسیب دیدن مژه هایشان میشوند .بعضی افراد نیز از استفاده از فرمژه ترس دارند . فر مژه وسیله ای ضروری در بین لوازم آرایش اکثر خانم هاست .

معمولا خانم هایی که مژه بلندی ندارند و یا مژه های آنها به سمت پایین است یا صاف میباشد استفاده میکنند. در این مقاله میخواهیم روش صحیح استفاده از فر مژه را به شما اموزش دهیم تا با روش های نادرست باعث آسیب دیدن مژه هایتان نشوید.

فرکردن مژه

فرکردن مژه ها با استفاده از فرمژه
1.فر مژه را باز کنید و روی پایه مژه ها نگه دارید :قبل از استفاده فرمژه حتما مژه هایتان را کاملا تمیز کنید عادت غلطی که بعضی افراد دارند این است که ابتدا ریمل میزنند سپس از فرمژه استفاده میکنند و باعث میشوند که پد فر مژه غیر قابل استفاده میشود.

بعد از تمیز کردن مژه ها ،فر مژه را در دست غالب خود بگیرید یعنی اگر راست دست هستید فر مژه را دست راست و برعکس . فرمژه را طوری بگیرید که قسمت منحنی فرمژه سمت خارج باشد و پایه مژه های شما کاملا در لبه آن بین دو پد بالایی و پایینی قرار بگیرد دقت کنید که همه ی مژه ها داخل فرمژه باشد.

2.فرمژه را بسته و به آرامی فشار دهید:در این قسمت باید فرمژه را ببندید و پنج الی ده ثانیه نگه داشته و به حالت نبضی فشار دهید . بعضی افراد در این قسمت دقت لازم را بکار نمیبرند و پوست پلک را زیر فرمژه قرار میدهند و باعث زخم و کنده شدن مژه هایتان میشوند پس حتما دقت کنید که فقط مژه هایتان داخل فرمژه باشد .

https://elanza.com/mag/category/cosmetic-beauty/

3.فرمژه را باز نموده و تا نیمه مژه ها بالا بیاورید : بعد از فر کردن پایه مژه ها ،فرمژه را باز نموده مقداری به سمت بالا بیاورید تا به قسمت میانی مژه برسد سپس فرمژه را بسته 5الی 10ثانیه این کار را تکرار کنید و به حالت نبضی حرکت دهید تا مژه هایتان فر شود.

4.فرمژه را باز کرده و روی نوک مژه ها قرار دهید:فرمژه را تا نوک مژه ها بالا ببرید و فرمژه را ببندید و 5الی 10ثانیه تکرار کنید تا مژه هایی فر با حالت طبیعی داشته باشید.

5.استفاده از ریمل بلند کننده:پس از فر نمودن مژه ها از ریمل بلند کننده استفاده کنید و روی مژه ها بزنید تا مرتب و حجیم شوند.

هنگام استفاده از ژلهای حالت دهنده ابرو دقت لازم را بکار ببرید چون حاوی آب هستند و حالت مژه ها را نابود میکنند.

روش فر کردن مژه

فرکردن مژه ها با قاشق :


1. استفاده از یک قاشق فلزی: ابتدا یک کاسه پر از آب گرم میخواهیم و یک قاشق فلزی چای خوری اندازه چشم که 3الی 5دقیقه داخل آب قرار میدهیم تا گرم شود. سعی کنید در این مرحله از قاشق خیلی بزرگ استفاده نکنید چون فر کردن مژه با قاشق بزرگ زیبا نخواهد شد .

2.قرار دادن قاشق بالای مژه ها: قاشق را از ظرف آب خارج کنید و با یک دستمال خشک کنیدو قبل از قرار دادن قاشق بالای چشم ،دمای آن را تست کنید تا مطمئن شوید چشمتان را نمی سوزاند. سپس قاشق را بصورت عمودی بالای چشم قرار دهید طوری که قسمت بر آمده قاشق سمت بیرون باشد و لبه ی پایینی قاشق روی لبه خط مژه شما قرار بگیرد.

3.فشار دادن مژه ها به سمت قاشق: با یک انگشت مژه هایتان را به سمت قاشق فشار داده و 10ثانیه نگه دارید تا مژه های شما حالت بگیرد.

4.حالت مژه ها را با زدن ریمل ثابت کنید:برای اطمینان از ثابت شدن حالت مژه ها از یک ریمل بلند کننده مژه استفاده کنید سپس اضافه های ریمل را قبل از خشک شدن آن با یک برس مخصوص مژه بردارید.

فرکردن مژه طبیعی

آموزش فرکردن مژه ها با مسواک
1.استفاده از یک مسواک تمیز: ابتدا یک مسواک تمیز را که استفاده نشده است زیر آب گرم بگیرید تا گرم شود و سپس مسواک را تکان داده تا آب آن گرفته شود و سپس با یک دستمال تمیز مسواک را خشک نمایید.

2.شانه کردن مژه ها به سمت بالا:با مسواکی که گرم است آرام مژه هارا شانه کنید و برای بهتر حالت دادن مژه ها وقتی مسواک به نوک مژه رسید ده ثانیه آن را فشار دهید و نگه دارید چنانچه از نتیجه کار راضی نبودید مجددا مسواک را گرم کرده و اینکار را تکرار کنید.

3.استفاده از ریمل:در این مرحله برای تثبیت حالت مژه ها از ریمل استفاده کنید . استفاده از چندین لایه ریمل ضد آب برای بهتر تثبیت شدن مژه ها مفید است و مژه های شما را در بلندترین و حجم ترین حالت خود حفظ میکند.

4.گرم کردن انگشت:در این مرحله برای فر کردن مژه ها انگشت شست و اشاره خود را به هم بمالید تا گرم شوند.

5.با انگشت مژه ها را به سمت عقب حالت دهید: در این مرحله با نوک انگشتان که گرم هستند مژه هایتان را به سمت پلک فشار دهید تا به ابروها برسند و به مدت ده الی پانزده ثانیه نگه دارید.

منبع:

https://namnak.com/%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%DA%98%D9%87-.p65308



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()